Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 25 januari 2011

Städat i hundkojan

Ikväll blev det att städa ur hundarnas hundkoja,sopat golvet & fyllde vatten i skålarna.De har så mysigt i sin lilla stuga.Där bor de när vi är & jobbar.Varmt & skönt i stugan med hundluckor på baksidan så de kan gå ut när dom vill...........Nu ligger alla 3 i hallen och sover.
Ninni har vart o åkt lastbil med morfar,de åt också på restaurang.Sen hade hon turen att få mormors plättar:)
Imorgon måste jag fota lite nytt,så ni blir uppdaterade.Det spikas lite här också,så renoveringssagan rullar på.Ha de bra alla bloggläsare.

3 kommentarer:

  1. Tack för att du vill bli följare på min blogg .Jag har inte lärt mig ännu hur man gör för att bli följare ,har ju inte bloggat så länge,men jag lär mig nya saker varje dag.Men jag följer din blogg ändå ,kikar in varje dag. Vilka fina bilder,ser fram emot mer bilder om er renovering .
    Sv. Nej jag har aldrig provat paltmjölet, men en kompis sa att det fungerar bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. sv: okej vad roligt! :)

    ja,det är ju roligt att utvecklas och rida olika hästar med :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi ska försöka njuta av trippen men det blir nog mycket jobb också.
    Kram Anni

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!