Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 2 januari 2011

En härlig helg

En skön helg är slut & jag........idag har jag ridit bakiberget,vände där Lena& Hasse bor.Turen blev säkert 2 timmar.Men skönt var det .
Gubben & Ninni for med alla hundarna & björkiskälken,gick väl sådär........-lite träning bara.så kommer det gå bättre.
Sen kom de till stallet så Ninni red en kort sväng,gubben testade också.
Blev en sväng att handla på Willys,gjorde en jätte god kycklingrätt(kommer garaterat att hamna på bloggen:grekisk kyckling)
Nu på kvällen har vi varit & hämtat 75 höbalar,blev en del lastande.Mina armar kommer nog att åka upp av sig själv när jag ska sova.....................-gonatt.

6 kommentarer:

  1. Fin sida du har! God fortsättning på 2011!

    /YvvePyvve

    SvaraRadera
  2. Vad du har roat dig då! ;))
    Ha en fin måndag!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  3. Hej. Ser framemot receptet på kycklingen. Låter som om ni åt riktigt gott på nyår också..blev väldigt lustad..nam. Nu äter jag enligt LCHF igen. Kommer vara några tuffa dagar här i början innan man vant sig igen. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. usch så jobbigt med höbalarna! =P

    Godmorgon!

    SvaraRadera
  5. Det kan d ge dig på att kommer det ingen snö på torsdag så får du hjälpa mig med snödansen! :))

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att du också kan rida på Madicken! Det låter så otroligt skönt att kunna rida ut. Vi bor ju i ett riktigt "hästmecka", här är hästgårdar överallt och därmed också många som rider här omkring. Det ser så himla mysigt ut!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!