Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 4 januari 2011

funderar på att ta bort julen

Här har det varit el dragning idag(fortsättning imorgon)det spikas även innertak.Måste bestämma till imorgon var lite lysknappar ska vara,inte det lättaste........
Här är det nästan - 30 nu,det är myggfritt kan man säga.Hoppas på mildare imorgon,jag o barnen ska åka o handla.Vi ska även besöka en hästaffär.Madicken behöver ett nytt träns.Hittar vi inget bra får vi beställa från BÖRJES som har bra priser.

9 kommentarer:

  1. Brrrrr ni har det då i kallaste laget nu! Vi har tack o lov fått lite mer humana grader ute nu efter också haft 25 minus länge.

    Vill också städa bort julen men efter att ha skadat en fot på nyårsafton är jag inte sådär jättesugen på att gå för mkt runt i huset och ha mig.....får ta lite då och då=)

    God fortsättning på 2011

    kramar

    SvaraRadera
  2. Fy satan, det lät kallt! =P

    godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Jösses -30...vi har bara -5 :)
    Jag tog bort julen i söndags, himla skönt för nu är allt som vanligt :)

    SvaraRadera
  4. Usch vad kallt! Nu vill jag att det ska vända snart. Men det blir säkert ännu värre. Visst är jag positiv?;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Oj vilken kyla! Lite väl kallt kanske.:)

    Tack för grattis! :D

    SvaraRadera
  6. Julen städades bort idag hos oss.
    Hur står ni ut i den kylan?

    SvaraRadera
  7. Men fyyyy vad kallt!! Här har vi ett par minus bara... -30, det har jag nog aldrig upplevt tror jag!
    Vad spännande med en häst till! När jag berättade det för Josefine, som redan blev avis på den första hästen, höll hon på att smälla av! :) Men vad kul, blir det en shettis eller en mindre ponny?
    Så härligt att rida ut tillsammans, det låter så idylliskt. Tror jag skrivit det tidigare, men det gör verkligen det!

    Ja, jag tänkte städa ut julen till helgen. Känner mig färdig med tomtar och annat nu, men det som är trist är alla ljus som man tar bort. Adventsljusstakar och stjärnorna....det blir lite tomt.
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Tack för senast, tror att den jackan värmer.

    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  9. Det fungerade, jag ser det först, när jag har skickat iväg kommentaren.
    /Maggan

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!