Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 9 januari 2011

Renoveringssagan fortsätter

Tänker tillbaka .........-så här hade vi det under hösten.Kan inte förstå det.
Det är nog 2 månader mellan bilderna.
Renoveringssagan rullar vidare,spika innertak är det som gäller.Eldragningen är nästan klart.
Gubben har skottat snöhögar med traktorn,barnen åker nerför med skidor.Hej vad det går...Ropade in dom vid nio tiden.Skolan börjar ju imorgon.Kan bli lite svårt att komma i säng i tid.
Jag & Ninni ska beställa lite hästgrejer:En rumpvärmare till sadeln(fårskinnsyntet) säkerhetsstigbygel(så man inte kan fastna med foten)Reflexer till hästens ben.

9 kommentarer:

  1. Hej. Här har både sambon och jag legat i magsjuka i två dagar. Tvi vilken hemsk sjuka. Till råga på allt så gick vattnet hos oss, nått rör på byn som frusit, så typiskt. Ja, så hallen har det inte blivit gjort något på denna helg. Kanske till veckan. Ja ni har ju en hel del pysslande också med hemmet, men det blir roligt när det är klart, fint och så som man vill ha det =)

    SvaraRadera
  2. Huset är så fint! Det är kul att hålla på när man ser resultat.

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack så mycket, kul att du tycker det! :D jag är från Skellefteå så du är till och med mer Norrlänning än mig :) Men jag tycker det är lite störigt med bloggar som heter tex Norrlandsryttaren sen är de från Sundsvall eller så ;)

    SvaraRadera
  4. Hej. Ja det är det verkligen. Nu är vardagen tillbaka. Tidiga morgnar och rutiner. Ganska skönt ändå efter flera veckors jullov. Fast jag är mestadels ledig hur som helst. Timvickar ju och på senaste har det inte blivit så många pass. Bra ide´, ska kolla blocket. Triss vinner jag ALDRIG på, men kanske man skulle ha turen nu när man verkligen behöver den =) Ha en fin dag,

    SvaraRadera
  5. Svar: Okej, trevligt :) vad var det för häst då? :) har ju rätt bra koll på hästarna här runt om :)

    SvaraRadera
  6. Sån skillnad ja. Man har nästen lite svårt att förstå hur det har sett ut innan när renoveringen är färdig. Vi har också fotat allt efter hand. Jag ska lägga ut det på bloggen så småningom.

    SvaraRadera
  7. Huset är verkligen fint! Ska bli spännande att följa köksrenoveringen nu!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!