Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 18 januari 2011

Renoveringssagan

Idag har det varit el-dragning här hos oss,känns som det händer saker.Vi går framåt.........Nästa projekt är att spika tak i barnens rum.Det som vi funderar över är ,var vi ska ha vårat bubbelbadkar?-Uppe i nya toaletten????eller i källaren utanför bastun(där vi har akvariumet)?Vi kan inte bestämma oss.
Det blev familjepizza till middag i dag,skulle vara en snabb maträtt.Gubben ,Hugge & Ninni har åkt till coop arena för att kolla på Lule matchen.Jag åkte till stallet ,ville testa en ny sadel.Så jag och Madicken tog en sväng på byn.Sadeln kändes jättebra.Mjuk & skön var den.Blev en härlig ridtur på byn.Tog den nedre vägen hem (villakvarteret)Där har vi aldrig ridit förut.Tränade på halt & att hon ska stå stilla i korsningarna.
Travade också några gånger.Hon är jätteduktig.Snö sulorna funkar bra.Det blev inga styltor under hovarna.Perfekt.
(mamma,jag fixade ramfärg på collaget)

3 kommentarer:

  1. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Jag ser det, snyggt!
    Men vilken kamera använder du...?
    /Kramar
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Gott med pizza.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Låter som du haft en härlig egen-stund med Madicken - så gott!
    Kram Allis

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!