Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 6 januari 2011

Häst bus

Idag när jag & Ninni kom till stallet var det bus i hagen.Madicken försökte få igång de andra hästarna..........hon travade,galopperade bockade & sparkade bakut.Till slut hängde de andra på och gjorde likadant.Tyvärr hann vi ej fota hela showen,men litegrann......
Här står hon och väntar på att bli fixad till dagens ridtur.- Tjusig i sin "lila" grimma.

Så här ser hennes nya träns ut,strasspärlor på pannbandet.Redo för dagens ridtur.
Ikväll kom mina föräldrar hit och bjöd oss på hemmagjord pizza,jättegott.Hugge har varit på hockeytäning,sen i coop hallen och tittat på Lulematchen.Vi slappar i soffan,snart är det nattinatti.Hugge laddar för hockey cup fredag,lördag & söndag.Jag laddar kameran,för jag ska fota lite av hans matcher.


4 kommentarer:

  1. Härligt med glasa hästar. Vi bor ju i en byn full med sådana.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej. Det är härligt med djur, och bra för själen. Hästar är jag dock väldigt allergisk mot så jag håller mig långt borta.Men på lördagar träffar jag dem alltid genom tv rutan. Sambon spelar varje vecka på v75. Så ni sätter också innertak, det borde vi också göra snart, har ju hela hallrenoveringen kvar. Men man måste få tid till allt också, och varmare väder så det tål att stå ute och såga.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Tycker att du alltid har så härliga och fina bilder på din blogg :)

    SvaraRadera
  4. SV: Haha precis som det ska vara då!

    Fina fina Madicken, nu lite finare med sitt strassband! Jag är ingen häst tjej egentligen, men hon ser så himla mysig ut!

    Kramen till damen!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!