Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 16 januari 2011

Svinkallt & Tacos

Hugge drar ett gitarrsolo..............
I fredags hade Ninni bestämt att vi skulle äta tacos,så det gjorde vi.Ananas är gott att äta till.-vad äter ni för speciellt till?(förutom,tacosås,sallad,tomat,gurka & guacamole).......
Lördag svinkallt,-30 grader & vi åkte en sväng in till stan.Ninni köpte 2 hästböcker & Hugge köpte NHL slapshot till wii spelet.Då använder man en hockeyklubba,jättekul var det.
Imorse när vi vaknade var det visserligen -10 men blåsigt + snö.
Blev att spika tak i utbyggnaden,så nu är nedre våningen klar.Bara att ta tag i övervåningen då.
Var en sväng till mina föräldrar på middag och årets första semlor,jättegott.Fick även en kamera av mamma,så nu ska det fotas..........Kvällens höjdpunkt på TV,solsidan.
Imorgon kväll kommer hovslagaren.Madicken ska få snösulor,äntligen.Har varit så besvärligt med all snö som packas i hennes hovar.
En härlig helg,ha de bra alla bloggläsare.

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset med fönstrena!! Det är alltid bra att höra vad andra valt så man har lite "kött på benen" när man ska "diila" med försäljarna. Som jag och min luftvärmepump... Älskar den, men om jag hade vetat något om dom så hade jag kanske kollat upp en sån som kan värma på lägre temperatur än +18. Och jag hade kollat lite bättre vad karln gjorde när han skruvade fast den i väggen. Bett han sätta dit nån stötdämpare eller så. För det låter som om en långtradare kör genom min gård emellanåt....
    Ska fixa till det i vår... ;o)

    Kul att du hittade till min blogg!! Nu kan vi titta in hos varandra emellanåt ;o))

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul med nytt kamera:)
    Tacos, blir väl som sagt det vanliga man har, men jag kan inte äta utan gräddfil. Har vi inte det hemma så är det kris!!

    Hoppas du haft det bra i julen..har varit trögt med bloggingen från min sida under flytten och allt, men nu kommer jag starkare tillbaka:)

    Ha en fin vecka, kram:)

    SvaraRadera
  3. sv: Tack! :)<3 Ja han är inte så stor, 155 cm :)

    SvaraRadera
  4. Jösses vad kallt! Här har vi +3 o det vill jag inte ha, jag tror jag kommer hem till dig :))

    Ha en fin måndag

    SvaraRadera
  5. Det är ju så gott ju... med tacos.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Haloj. Har ni det bra. Renoveringen går framåt för er ser jag. Härligt. Vårt står ännu stilla =( Är så mycket annat nu som ska hinnas. Var runt med ritningen på räcket igår iallafall och försökte hitta något företag som ville göra den. Ett företag hittade vi, men det var kö fram till maj =(. Så jag tror vi låter snickarskolan göra ett nytt försök, förra räcket blev ju inte alls som jag ville. Dom hade missförstått helt. Men nu kanske det kan bli rätt, har en ritning in i minsta detalj. =) Ser att ni också ha Paperjamz. Mina killar har varsin, dom älskar att leka med dom. Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!