Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 26 januari 2011

Saftkannor & Mormorsrutor

Ninni har fått hästen & saftkannan av mormor,saften smakar nog extra gott från den kannan.....


En väldigt bra bok,man får så många tips.......Ledarskap,ridning m.m .Kul när man inser att vissa grejer kan hon ju redan.Ett ex.är att hon ska stå still när jag vill det........


Den här dockfilten har jag fått av min mormor Alice när jag var liten.Sen har Ninni haft den till sina dockor.-visst är den fin.



10 kommentarer:

  1. Vilken härlig filt! inte utan att man blir lite sugen på att virka lite mormorsrutor =)

    SvaraRadera
  2. Åh, den boken skulle jag vilja ha :)

    Svar: Tack! Du får hålla tummen för oss ikväll :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina grejer för en häst-tjej. En sån där filt har jag en stor som min farmor virkade till mig när jag var ca tio år. Har den framme nu på soffan i gäst-datarummet, den är så fin.Det är en sån sak man vill ha med sig hela livet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. sv: okej :) japp ,den boken har jag själv haft nått år nu! :) mest mycket bra tips för oinridna travare. :)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilket vackert hästhuvud..
    Kram Anni

    SvaraRadera
  6. Vilka fina hästprylar, perfekta för en hästtjej.:)

    SvaraRadera
  7. Jag gjorde en filt för många år sedan av mormorsrutor och vad jag vill minnas var det både lätt och kul. Vi får väl testa =)

    SvaraRadera
  8. Fint!:-) Ha en bra dag gumman.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!