Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 5 september 2010

varit på hustaket och fotat utsikten

Vilken härlig utsikt..........spelar ingen roll vilket väderstreck man tittar = vackert........barnens fotbollsplan,vatten,missionshuset,kossor och öppna landskap.
De senaste dagarna har varit mycket målande och även gjort färdigt inredningen i hundkojan.Barnens kusin har sovit här,dom har ju så roligt.Vi har ätit god mat och eldat i gjutgjärnspisen.Nu när hösten är på G eldar jag ju en hel del ljus också.
Till middag idag blev det älgkött,så gott.Snart ska sonen på fotbollsträning,jag passar nog på att handla lite då.Nåt smaskigt till kvällen kanske.Vi måste ju även komma ihåg att checka av Ninnis ridkläder.I morgon är det dax för ridning igen.Hon längtar jättemycket.Ha en trevlig Söndagkväll alla bloggläsare.

10 kommentarer:

  1. Jag längtar efter PRECIS ALLT!
    Är så hungrig och längtig efter allt som går att äta!
    Ska fota händerna före och efter! Lovar!

    SvaraRadera
  2. Fint åt vilket håll man än tittar åt =)

    SvaraRadera
  3. Hösten är mysig när man tänder ljus och njuter av allt vi kan njuta av inomhus. Älgkött var ett tag sen jag åt, låter gott.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag skalade, kärnade ur äpplena o sen kokade jag dom med lite vatten, så det gick o mosa sönder dom
    Sen mixa jag dom lite, socker hade jag lite, smakade så det blev lagom sött.
    Sådär klart! =)

    SvaraRadera
  5. Låter som du njuter av livet! =D


    sv: Haha ja, men det är illa om jag nu vid 22 års ålder upptäcker det när jag bott hemifrån sen jag var 17. ;D

    SvaraRadera
  6. vad har ni frö hundar då? =)

    SvaraRadera
  7. Stora vovvar ju! =D
    Ja, bröllopet kommer bli jätte häfigt! Strumpebandet är verkligen dö häftigt! =P

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar utsikt ni har! Jättehärligt.:)Och bagarstugan, och allt annat du visar fina bilder på, det är så vackert!

    Sv: Tack för kommentaren. Kul att du hittade till min blogg.:)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!