Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 23 september 2010

Hundliv & husliv

Den här bilden är tagen förra veckan när Vilja just kommit hem från djursjukhuset.Hon kunde ju inte låta bli att slicka där hon haft dropp.Så "lillmatte"satte lite bandage.
Vilja njöt väldigt mycket av att bli ompysslad.
Annars är allt som vanligt,målning........det har spöregnat idag,så jag står inne i garaget och målar just nu.Går jättebra faktiskt.Brädorna får sedan torka på bil lyften.Ytterligare en vägg har blivit klar nu på fasaden.Imorgon ska lite underspikning+nymålade knutbrädor på plats. Gick en sväng i jordgubbslandet,hittade en jättestor jordgubbe som barnen delade på.Ser ju att vissa plantor är i full blom + kart.Blir nog en och annan gubbe till innan snön kommer.Ha en härlig helg mina bloggläsare

6 kommentarer:

  1. Vilja ser verkligen ut som om hon njuter! :)

    SvaraRadera
  2. Gissa om jag ska njuta av en sovmorgon! Jag har tyvärr blivit akut snorig under dagen, så om andningen tillåter så ska jag fasiken sova bort hela dagen!

    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jordgubbar? mums =)
    Jag har blom i smultronplantor!

    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lillmatte är verkligen duktig och snäll. Men hallå: Jordgubbar så här års!! Det har inte vi... Men gott är det!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du :)
    Den där serien, välkommen åter trodde jag faktiskt skulle vara bättre. Men jag hade sånna förväntningar. Jag kommer ändå se nästa avsnitt :)

    Å, jordgubbar fortfarande? Låter gott!!

    SvaraRadera
  6. Skönt när det går frammåt=).

    Sv: Jo visst är det jobb, men som sagt det är bra billigt=).
    Tack=). Ja det är riktigt skönt att hon sover så bra nu=).
    Tack detsamma=). Ha en bra lördag du med!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!