Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 25 september 2010

En härlig bild

Bilden är tagen för några veckor sedan.Barnen hade fotbollsmatch mot föräldrarna.Kul var det,blir säkert nån match nästa sommar också......

Jag har varit ute i det härliga soliga vädret och gjort lite höst på gården.Hämtat lite en och granris + mossa.Som blev en fin höstuppsättning.Den stora ljuslyktan plockades fram för nu ska det mysas på ritigt på kvällarna.
Nu blir det en sväng till mina föräldrar för att äta.Tar med mig lite jordgubbsplantor,som kan ge en del jordgubbar nästa år.

8 kommentarer:

  1. Knepet är naturligtvis att portionera ut bilderna Ha ha ha. Jag börjar med en gång!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det var barnen mot föräldrarna! =D

    sv: Vad fräckt! Jag ska inte ha någon brudbukett. Det passar inte så bra ihopa med temat. =)

    SvaraRadera
  3. Heeej!

    Jah, baggy är härliga byxor, men tyvärr är det juh INTE mode nu, så INGEN har dom. Men jag hittade iaf till slut. Lycka.

    Fortsatt trevlig söndag.

    Kraaam.

    SvaraRadera
  4. Kul med matcher barn mot föräldrar, blir mera lättsamt då och ungarna gillar att försöka slå sina föräldrar i matchen ;)

    Fina bilder!

    Ha en söndag
    Kram

    SvaraRadera


  5. my wеbρagе :: tantric massage
    Also visit my homepage : london tantra

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!