Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 9 september 2010

Sol

Härlig dag,Elektrikern har varit och dragit elrör i väggen ute(blir fasad belysning)såna som lyser både upp och ner........kommer bli läckert.
ska hinna måla lite innan barnen kommer från skolan.Då ska vi äta palt(fusk palt) återkommer med en betygsättning......
Nu en kaffe paus+ bläddrar lite i inrednings tidningar.....kanske man skulle ta en kaka:) burken är ju tom,alltid tom........-tror jag fyller på kakburkarna flera gånger i veckan.HMMM,vi har nog ett kakmonster i familjen.Undrar vem det kan vara?
Efter middagen är det bara att konka fram med hockey grejerna,sonen ska på träning i ishallen.Blir att testa de nya sockarna,som ska vara bra i skridskorna.Kanske han hinner med att tejpa om klubban också (han köpte rosa tejp igår) Blir säkert bra.

6 kommentarer:

  1. Jag har ingen sol idag, men varmt iaf =)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Du har en award att hämta på min blogg http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Kramar
    Maggan

    SvaraRadera
  3. Jag har också ett kakmonster i familjen!...eller två hm...jag får gömma allt det goda hemma och portionera ut det lite då och då men mina gömmor upptäcks alltid av nån anledning:-)
    En trevlig helg önskar jag dig...Kramen

    SvaraRadera
  4. Kakmonster har vi nog alla ett =P

    sv:Men gud så roligt! =D Vilka snälla föräldrar som fixat så med. =D

    SvaraRadera
  5. Tack snälla. Du är så snäll.
    Trevlig helg på dig.

    SvaraRadera
  6. Så härligt när det rör på sig med renoveringen eller hur? Elektriken var hos oss igår och fixade.

    Vilken härlig fondvägg ni har i hallen. Kanske något för oss också :) Får se när vi ska fixa hallen, just nu är köket prio 1.

    Trevlig helg på dig!!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!