Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 2 september 2010

bilder på huset (bygget)

Här kommer äntligen bilder på husbygget.Idag har jag varit högst upp på ställningarna och målat klart vindbrädorna.Det nya taket blev så fint (det gamla var grönt).Nu ikväll har jag burit fram brädor som jag ska måla imorgon,midjan till huset.
Vi har beslutat oss för att ta nästa sida (vänstra) nästa år......för vi hinner ej.Det blir nog så mycket med att få ny fasad + fönster på huset innan snön kommer.

2 kommentarer:

  1. SV; Önskar dig oxå en härlig helg med sol o lite värme =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att se vad andra gör med sin renovering, spännande. Såå sugen jag blir på att pyssla när jag ser alla dina fina saker du gjort. Fast det blir inte på ett bra tag för min del ännu, vi bor hela familjen i ett rum just nu, lite trist.
    Tittar in igen!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!