Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 18 september 2010

Lördag morgon


Jag väckte sonen kl:7:30 för att börja dagen med lite havregrynsgröt.Sen bar det iväg på hockeyträning.Blev en tidig kväll igår,så alla var pigga på morgonen.Gubben for redan vid 4-tiden med Vilja i skogen,så får se om det blir nån älg idag.
När gubben sen kommer från skogen ska vi måla fasaden på plats(½ fasaden är på plats)så jag ska snart ut och täcka den gråa midjan.
Funderar på middagstips,jag har ide torka.Har ni nåt spännande middagstips?

4 kommentarer:

  1. Tack snälla du. Önskar trevlig helg tebax.
    Lasagne kan jag tipsa om. Billigt och gott.

    SvaraRadera
  2. Som här då tidigt i säng i går och tidigt upp i dag. Hoppas ni får en härlig dag ! Nilla

    SvaraRadera
  3. Italiensk potatisgratäng och en köttbit är jag sugen på..mmm!

    SvaraRadera
  4. Klart man ska ha myspys både fredag o lördag =)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!