Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 7 september 2010

tisdag,varmt= shortsväder

Här kommer bild på hundarnas gamla bostad,en vinterbonad timmerstuga som blivit för trång därför att hundflocken blivit större.....................
Idag har det varit en otroligt varm "sommardag".Norrland ska få mer sol säger dom på vädret.Gillar vi jättemycket.
varit till grannen och druckit kaffe,sen blev det skolan.Jag var med när Ninni spelade gitarr.......
Menyn idag:makaroner med skinksås,som barnen älskar.En del pyssel ute,måste bara börja litegrann o göra vinter.Så vi började tömma poolen och ta undan badleksakerna.Sen kom mormor och morfar,då passade vi på att fika i mysiga bagarstugan.
Imorgon är det målning av brädor,sen fotbollsträning för sonen.Han längtar jättemycket till på torsdag.Då ska han nämligen in i ishallen igen.Hockey säsongen drar igång.Blir kul.Nog har man fryst mer än en gång,men spelaroll gummitroll.Sonens intresse= mitt intresse.
Kvällens höjdpunkt......jag fick just reda på att jag vunnit ett presentkort i en parfymaffär.-Tjoho,då behöver jag inte lukta illa:)Ha det bra alla bloggvänner.

4 kommentarer:

  1. Det låter som mysiga dagar! Och vad härligt med sol! Här nere i södern skiner också solen, fast man känner i luften att det är höst. Det är en annan sorts luft liksom, lite mer krispig. Men om hösten bara erbjuder sol och krispig luft så är den helt ok. Det är den där typiska skånska hösten (och vintern med för den delen) som är så tråkig. Med regn regn och åter regn, och alltid på diagonalen! :)

    SvaraRadera
  2. Fin stuga hundarna har bott i. Hur många hundar har ni?

    Härligt med varma höstdagar, här är också varmt framåt lunch tid - men det blåser en hel del. Var värsta motviden när jag och sonen skulle cykla till skolan i morse. Motion får man i alla fall ;)

    Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  3. Shortsväder? Hmm...inte idag iaf =)
    Ha en fin dag/ Kram

    SvaraRadera
  4. Bra tips med ingefäran! Ska testa det om jag också blir förkyld.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!