Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 16 september 2010

Måla plankor till fasaden

Så här ser det ut just nu på gården.Känns som målerifabrik.....-75st. plankor till fasaden har vi sprutmålat.Snart har halva huset fått ny fasad (bilder kommer snart) Den gråa midjan blev så fin på fasaden........Har även grundat och målat 70 m till underspikningen....puhhhh..-Vi vet vad vi ska göra i helgen,måla ännu mera plankor .Glömde ju att berätta vad vi har ätit idag,Älg köttsoppa.Mums.......

9 kommentarer:

  1. Vad ni är duktiga!! Ska bli såå spännande att se resultatet!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig! Det blir ju färdigt någon gång...
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  3. Ni är fantastiskt duktiga! Spännande och se hur det blir. Åhh va gott med älgsoppa!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Himmel o pannkaka va ni e duktiga!
    Ska bli kul o se sen =)
    Ha en härlig helg/ Kram

    SvaraRadera
  5. Ja ni har att göra så inte lider ni av sysselsättningsbrist...hämta andan ordentligt ibland bara:-))
    En skön målande helg önskar jag dig//kramen

    SvaraRadera
  6. Inte kul med målning ju. Hoppas det går fort över. =)


    sv: Ja, man måste förnya sig ibland. Har haft min ett år snart. =)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket=). Okey, där ser man=).
    Hoppas det går bra med erat målande.

    SvaraRadera
  8. Oj vilket jobb! Kan tänka mig att det kommer att bli fint.

    SvaraRadera
  9. Åhh, jag har aldrig ätit älgköttsoppa, låter ju kanongott! Sen måste jag undra...Måla, vad fasen här ösregnar det och har gjort i flera dar :( Hoppas det inte kommer till er :)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!