Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 1 september 2010

Bagarstugan

Lite bilder från bagarstugan......det är så mysigt.Jag har massor att måla,men vädret var ej det bästa idag.Blåsigt,regn och hagel.Men hoppas på bättre målarväder imorgon.Blev mest att vara inne.Ganska mysigt ändå.......Man ligger ju lite efter med det mesta inomhus,jag har inte tid med sånt.
Nu ligger hela familjen och tittar på fångarna på fortet,ska stoppa in mer ved i gjutjärnsspisen.Sov gott mina bloggläsare......

2 kommentarer:

  1. Kollade på ett annat inlägg där du lagt ut bilder på kakelugnen från bagarstugan. Den där kakelugnen är att dö för! Jag vill så så så mycket ha en sån också! Tyvärr skulle hyresvärden säkert ha något emot det, så den får nog vänta tills den dagen jag skaffar hus.

    Trevlig Torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin det var på bilden, är det i bagarstugan?
    Du verkar ha det väldigt mysigt hemma.. överallt :)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!