Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 30 maj 2011

Morsdag

I går var det ju morsdag,flaggan hissades.Sen åkte vi till mina föräldrar.Där åt vi varma mackor & tårta.Här är lite bilder från mammas hem...


hittade en ny funktion på kameran,visst blev det bra.....




så kul att redigera direkt i kameran,ser ju direkt resultatet....







skåpet med turkosa ting....







kameran fick jobba idag.....










Sen åkte vi till svärmor & fikade.Fotbollsmatch för Hugge:Regnet öste ner,jag trodde jag skulle frysa ihjäl.......


Om några dagar ska vi gjuta där vi ska ha inglasningen.Hästarna är på grönbete,det luktar sommar.


(jag fick en vit pelargon i morsdags present )











4 kommentarer:

  1. Så mycket fina kort du tagit! Och vad du har lärt dig på kursen, skulle också behöva gå en och lära mig lite mer än bara knäpp,knäpp ;))
    Tack det går framåt med renoveringen, lite i taget - bilder kommer.
    Önskar dig en fin vecka - och vi håller tummarna att det kommer lite värme snart!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  2. Härligt och vilken otroligt häftig funktion på kameran :D Den har jag missat. Låter som du haft en lika härlig mors dag som jag, presic som det ska vara :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den funktionen har nog inte min kamera tyvärr =(
    Eller kanske?

    Sååå himla fint det är hos dina föräldrar, ser var du fått din ådra ifrån =)

    SvaraRadera
  4. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!