Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 6 maj 2011

pilutta dig Madicken...

Det har varit vårföreställning på Ninnis skola,Astrid Lindgren tema.Ninni skulle dansa till pilutta dig sången.Barnen var så duktiga.Klänningen hon har på sig hade jag när jag var 9 år.Knäppte några kort ute på gården innan vi skulle åka på föreställningen......Känslan ,är att året inte är 2011.


Ett kort till...

(bagarstugan skymtar till i bakgrunden )



Hästarna (Madicken & Ponni ) har fått nya sommarskor...






Ninni har varit & ridit " Ponni " i skogen.Både skritt & trav.Han är duktig på att gå i skogen & över diken.


Blev en sväng till Granngården där Ninni köpte en ny borste & gröna rosetter till hästen.




Barnen har beställt tacos till ikväll,gott....-Trevlig helg alla.








11 kommentarer:

  1. Åhhhh, vad fin hon är Ninni.
    Nej, man kan verkligen inte tro att det kortet är 2011.....

    Ha en underbar helg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Nämen ohh så fint! Nu måste jag ju höra mig för om en svets då.

    Så fin Ninni är i klänningen, verkligen Madicken-style.

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. lyllo er som har häst!
    det är en dröm jag har...
    men i nuläget har vi åtminstone kanin, höna och tupp :)
    mycket trevlig blogg du har ♥
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  4. Vilket fint foto , ser ut som förr i tiden . Vad kul att hon har din gamla klänning.
    Härliga hästbilder med dottern.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt med tacos! :D och vad skönt med nya skor! Mina ska också skos nästa vecka, Bosse är inte skodd på tio veckor och skorna sitter fortfarande! Ha en superhelg! Kram

    SvaraRadera
  6. Nej, det ser ut som det skulle ha stått 1911 på bilden istället. Fint:-)
    Ha en skön helg,
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilket sött kort på din dotter. Kan tänka mig att det var en bra föreställning.

    Tänkte önska dig en fin och trevlig helg!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. Hej. Fina bilder. Man färdades tillbaka i tiden med dem. Mässan var trevlig. Kul att se lite annat. Köpte strumpor, örtsalami, samiskt bröd, godis och fick massa inspiration. Hoppas du har en härlig helg. Nu ska jag uppdatera bloggen med nya smycken =).
    Kram

    SvaraRadera
  9. Japp, där kom den! En liten bit av bagarstugan utifrån!

    Bilderna ser verkligen gamla ut, så fina.

    Ha en trevlig vecka!
    Agneta

    SvaraRadera
  10. Så gulliga bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  11. Go kväll, vilken mysig blogg du har. :)) Jag kikar gärna förbi nån mer gång. Kram

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!