Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 10 maj 2011

Brödlådan

Brödlådan som är på vårt köksbord är en favorit.....Melon & paprika plantor på G.

Gamla burkar på en sten & mina grodor....



Ninni har köpt en grön grimma till "ponni",han passar bra i grönt.Ser ni den lilla rosettet i pannluggen?


Idag blir det falukorv i ugn,med vit sås & fetaost.Till det äter vi makaroner.


Gubben & sonen åker på fotbollsträning,jag & Ninni ska fixa lite foder.Sen blir det stallet....skönt med solen & värmen.





7 kommentarer:

  1. Svar: De är tre gånger så dyra som vanliga, så de måste hålla tre gånger så länge för att det ska vara värt det ;)

    SvaraRadera
  2. Läcker brödlåda! En sån hade jag oxå velat ha! Tycker de är så charmiga! Spännande med plantorna. De ser ut att ta sig fint :) En jättefin kväll önskar jag dig! Hej så länge!

    SvaraRadera
  3. brödlådan/kakburken!!!
    avis!
    fina saker du har :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder igen. Gillar hästarna du visar lite då och då.:-) Kram stina

    SvaraRadera
  5. Fina saker du har på bordet.
    Kul att se när det man planterat växer , barnen gillar det säkert.
    Håller med dig , han passar i grönt eran nya vän.
    Jag skriver igen : gillar hans snälla ögon.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej . Hoppas allt är bra. Snart kommer regnet här fast det behövs......härliga bilder retro brödbox kanon snygg.mormor hade en grön men den har försvunnit typiskt. Kram anni

    SvaraRadera
  7. Jättefina saker, fina kort/ johanna

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!