Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 27 maj 2011

Morots/äppel tårta

Efter en ridtur är det gott med lite grönt gräs.


Hon följer Ninni som en hund....




Rolig bild.......med lite *****






Födelsedags kalas på G.Måste ju vara lite fin.....









Ponni har fyllt år.Han gillade tårtan.Knäckebröd,morot & äpplen,mmmmmm.....Va gott.


Trevlig helg på er alla.

om ni undrar vart jag tagit vägen:

Jag tittar in till er,försöker lämna kommentarer........men det funkar bara ibland.Jag blir utloggad hela tiden.Hoppas det börjar att fungera snart.








3 kommentarer:

  1. fiiina bilder. du är duktig :)
    kram och ha en fin helg//

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder !
    Grattis till Ponni ! Vad fint han fick dukat på hjärtbricka.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken nyttig tårta! Kan man bjuda på den i morgon på mors-dag, tro?
    Vilka fina bilder du tar som gnistrar! Det skulle jag vilja lära mig.

    Trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!