Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 2 juni 2011

Grönbete & inglasningen...

Den vita pelargonian fick jag på morsdag.Skrinet har jag fått av mamma.Vet ej vad jag ska ha i det.......hårdbröd,bestick eller....


Min fyr...




Virkade disktrasor...






Hästarna är på grönbete.Man ser hur de njuter.Vi har varit på härliga ridturer i skogen.Ponnis förra ägare kom och red honom.Kul att se .


Snart är grunden klart för gjutning,betongbilen kommer imorgon.Inglasningen är inte så långt borta nu.


Ryggbiff ligger i marinad,blir nog grillat ikväll.




(ett tips:de som haft problem med inloggning på sina bloggar.......när du loggar in ,ta bort bocken för "håll mig inloggad"








4 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Önskar er en underbar helg
    Kram Mammi

    SvaraRadera
  2. vill oxh ha virkade disktrasor!!!
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder på dina fina saker.
    Skönt för hästarna på grönbete.
    För mig tjorvar det när jag ska kommentera på vissa bloggar , måste kommentera på anonym eller namn /webbadress. Det går inte på googlekonto med bilden.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du tar alltid så fina kort....
    det är så roligt varje gång man går in till dig och tittar, man blir så glad...
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!