Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 23 maj 2011

fotokurs,fotboll m.m

Foto på gården,från en annan vinkel,man kan bara ana vattnet bakom träden. Tycker att himlen

var så fin...

våran hall...





Pellisar,Ninnis odlingar med paprika & melon........ser ni de rostiga hästskorna?Ninni hittade dom på gården,är säkert 50 år gamla.






Hugge har haft fotbolls matcher i helgen,blev några vinster.Kul att se dom spela.........Vi har kört Madicken med nya träningsvagnen,hon var pigg.Hon är så röststyrd,väntar bara på rätt signal så hon får springa..Ponni blev riden på banan,galopp på volt & lite hopning.På onsdag fyller ponni år,vi måste ju komma ihåg att hissa flaggan........Jag var på fotokurs,jättekul.Jag fick lite nya tips o trix som jag kan ha nytta av.Hur man ställer in kameran ute,inne där det är lysrör,konserter m.m.

Även hur jag kan ta svartvita kort direkt i kameran.Lite filmning gick vi också igenom.De flesta reklamfilmer spelas in med systemkameror,de har slutat med videokameror.De har upptäckt att kvaliteten är så mycket bättre i systemkameror.




Vaccination ska det bli för Madicken,varje år ska hästarna ha vaccin.Viktigt om de träffar andra hästar.Eller åker runt till andra ställen där det finns hästar.

Känner mig förkyld,snorig i 2-3 veckor nu.Skulle behöva en riktig urblåsning.........menthol nässpray är toppen.




5 kommentarer:

  1. oj, vad fin bild den första!!!
    och tack för tipset med hästskorna. har jag också flera liggandes. org från gården här.
    de sk få ta plats nu :)
    kram fr dalsland//

    SvaraRadera
  2. Bilden på gården blev ju fantastisk! Så roligt med fotokurs, skulle jag också vilja gå på. Ibland är det så himla svårt att få till en hyfsad bild.

    SvaraRadera
  3. Så vacker himmel på fotot.
    Kul att du gillar fotokursen , så nu får vi se mycket fina bilder.
    Du har fullt upp med aktiviteterna ,fotboll och hästarna . Härligt.
    Kram! och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej. Vad fint foto, det borde du förstora och hänga upp hemma. Här är det också massa fotboll just nu. Första året grabbarna spelar och dom tycker det är jätte kul. Vad sommrigt med dina odlingar, här har jag bara lite panseér än så länge. Blev inte odlat något i år när jag inte vet om jag kommer bo hela sommaren i sommarstugan. Då kommer odlingarna ändå dö av torka. Men någon ampelväxt och klätterblomma är jag ändå sugen på att köpa. Vad mysig hästen ser ut =)

    SvaraRadera
  5. Svar: Nu har jag skrivit lite mer om boots på min blogg, svarar på ditt mail snart! /Helena

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!