Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 18 maj 2011

Altan & pelargoner.....

Här är det kyligt i luften,regnskurar då & då.Har planterat om mina pelargoner(bilder kommer senare) ,väntar på att ta ut utemöblerna......bara det blir lite sol.
Har rensat byggskräp runt huset,ser så fint ut.Nu längtar jag till en altan och inglasning,att bara kliva ut på altanen direkt från köket.Nu är det liksom ett kliv på 60 cm till backen.
Vill även måla yttedörren,kommer bli mörkgrå,matt.Tror det blir kanonbra......

Hästarna är avmaskade,Madicken har nästan tappat all vinterpäls.Hon blev mörkare i färgen.Jag & Ninni har ridit på ridbana.Ninni gick över bommar.
I helgen ska jag på foto kurs,ska bli så kul.Hoppas på att få lära mig nåt nytt.

7 kommentarer:

  1. Underbar färg på blommorna där.
    Kallt här nede oxå och blåsigt.

    Ha en bra onsdag.

    SvaraRadera
  2. Åh vad skoj att gå på fotokurs :D

    Ja det är lite kyla i luften men inte så farligt tycke jag, bara solen lyser är jag nökd :)

    Hemma igen efter en promenad och det blåder lite här, men snart blir det varmare tror jag :)

    Karmen

    SvaraRadera
  3. Kul med fotokurs :D det skulle jag behöva ;)

    Svar: Bettet finns att beställa i Börjes :) okej, så skönt att det verkar vara det som gjorde att hon blev smalare! :)

    SvaraRadera
  4. Här är det kallt också. Vi har inte heller någon altan, men virke är köpt så det blir nog en i sommar.
    Fina blålila blommor.
    Kul med fotokursen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag höll i rosa länge och väl...men det slutade med en vit hi hi.
    Vad roligt att gå på fotokurs...sedan kan du fota som ett proffs.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  6. En stor kram till dig snälla.:)
    Stina

    SvaraRadera
  7. Svar: Det är bara att maila :) Jo, den övre är Hööks och den undre är från Horze.se :) så kul! Visste jag inte, då blir det närmare för oss också att åka på Hööks :)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!