Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 2 december 2010

Vill ha mer snö

Snart är det jul,undrar var våran snö tagit vägen.I södra sverige har de fått snö leverans.-När får vi våran?

Igår fick jag åka till veterinären med Puma (som är 9 månader)Hon har ett fult sår på bakbenet.Vi var 3 st som försökte få henne att ligga still.Det slutade med nedsövning.Veterinären tvättade o satte några stygn.Hon fick ett fint rött bandage som ser ut som en julstrumpa.......Nu går hon här hemma med tratt,som slår i överallt,kallar henne för fåntratt.Hon ser ju inte riktigt klok ut.

11 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Du kan gärna få lite snö av oss - vi har fått så det räcker nu... och kyla med!
    Så fint att det gick bra med lilla Puma - ge henne en krya-på-sig-puss från mig ;))
    Ha en fin dag!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  2. Kom gärna och hämta - vi skåningar är inte gjorda för kyla och snö. Gillar det inte alls!

    Lite gulligt med rött bandage hi hi. Hoppas det läker snart.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Datorn har varit inlämnad virus mm, är ingen data nörd tyvärr.Men nu kan jag lämna kommentaren och blogga på förfullt igen. Hoppas allt är bra.Snö ja vill du ha ,jag kan skicka upp lite till dig vi har för mycket här i Norrköping.
    Bilderna är onekligen vackra.
    Ha en underbar dag.
    Kram från ett kallt Peking/Anni

    SvaraRadera
  4. Naww, stackars lilla vovve!

    Du kan få ALL vår snö =P

    SvaraRadera
  5. Stackars fåntratt! Kan tänka mig att hon inte gillar tratten.
    Kom och hämta våran snö.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Hoppas allt går bra med Puman nu! Kul att hon matchar julen nu iallafall :)

    Åh, jag har ingen självdisciplin! Kan därför inte bara sitta på FB i 15 min eller liknande. Så det var allt eller inget. Jag valde inget. Men bra idé dock med tidsgräns. För dom som har självdisciplin :P

    Kramen till damen!

    SvaraRadera
  7. Hej! Har ni ingen snö??? Jag tror dom har vänt Sverige upp och ned. För härnere har vi fullt. Det har snöat hela dagen. Så nu får det räcka, tycker jag. Stackars hund, med tratt...
    Ha en fortsatt skön kväll!
    Kram Monica.

    SvaraRadera
  8. Hej! Tack! Resa gick bra, vi hade tur för några tåget fastnade men vi åkte förbi. Jag hjälper syrran fixa fint hemmet och imorgon duka fram och m.m för dopfesten. Jag håller tummerna att dopkläning som jag sytt om nytt syrran hade den för 42år sen. Thuva skulle döpas i OKT men blev inställt. Och nu hoppas hon få plats vi prova imorgon. Stackars hund och gullig med röd gips perfekt färg för jul... Må så gott Kram

    SvaraRadera
  9. Haha, stackars lilla Puma! :D

    SvaraRadera
  10. Men lilla Puma då haha...

    Ja vi har fått bra med snö nu här i Värmland. Mysigt=)

    Hoppas du har en bra helg=)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Du får ta snödansen lite oftare! :))

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!