Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 20 december 2010

Award


Jag känner mig hedrad,jag har fått en award av Allis.http://allisiunderlandet.blogspot.com/som på sin mysiga blogg berättar om resor,hundliv och annat som förgyller en vardag.Så det jag nu ska göra är att berätta 3 saker om mig själv,blir inte lätt.........men jag ska försöka.
**
1.Är en hemma människa som älskar god mat ock att få pyssla till det lite.Alltid varit foto intresserad,men nu ännu mera......skulle vilja ha en proffsigare kamera bara.
**
2.Tycker om vintern,men det är lite jobbigt med kylan,jag är ju så frusen.(jag är alltid kall om rumpan)hur man nu kan vara det:))
**
3.njuter att få åka på fjällsemestrar eller en husvagnstripp.Spontan resor med husvagnen brukar bli dom bästa.
Nu vet ni lite om mig,men det var inte lätt.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, jag är också kall om rumpan och undrar också hur man kan vara det! :D

    SvaraRadera
  2. Nja, jag blir frusen om fötterna och kan vara det året om =P
    Pappa är likadan =)


    Godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Kul att du antog uppmaningen/utmärkelsen!
    Kämpigt med kall rumpa ;))
    Kram Allis

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!