Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 16 december 2010

Inhandlat julklappar

Dörr hålen till barnens rum är nu fixade.Igår var elektrikern & drog el i deras rum.Nu är även innertaket levererat.Ett trä locktak som vi ska måla vitt.
**
Vi har haft en hemsk hosta här,jobbigt på natten då det ska hostas väldigt mycket.Det har gått väldigt mycket hostmedecin kan jag säga.Men nu hoppas vi att det ska bli bättre.
**
Madicken är jättemysig,hon är så snäll & lugn.Hon gillar att bli ompysslad i boxen.Nu har vi provat sadeln på henne,så jag längtar till på lördag.Då ska vi ta en ridtur.Ninni har gjort en fläta på henne i luggen.Eftersom Madicken är ganska stor så nådde inte Ninni riktigt upp.Då böjer sig Madicken ner,så det skulle gå lättare för Ninni.
Hästen är bara 3 år,men hon är så klok.
**
Idag var jag tvungen att börja handla lite julklappar,jag hade ju inte ens köpt en.........men nu är jag nästan klar,jag visste vad jag skulle ha.Men inte kul att köra i detta väder,snö & blåst.Vissa ställen har det drivit snö till knäna.
**
Nu ska jag lägga lite spännande saker i barnens julstrumpor.
**
Kör försiktigt alla bloggläsare

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att bygget går framåt! =)

    Julklappar har jag endast 2 kvar sen är jag med färdig här! =)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar helg med mycke snö!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Mm, jag testade julkola med krossade polkagris var så goda och också apelsinsmak med.

    Åh så mycket ni fått snö ända upp till knä. Vad söt Madicken och hoppas ni skall ha kul ridtur imorgon. Ha en skön helg! Mvh Lotta

    SvaraRadera
  4. Vill bara passa på att, lite snabbt, önska dig en fin helg och tala om att du har något att hämta hos mig ;))
    Kram Allis

    SvaraRadera
  5. Allt som jag läst här får att låta så mysigt. Ni har häst, julstrumpor, fint hus, julgodis etc. Du lever MITT drömliv för sjutton! Jag är 99% glad och 1% jätteavundsjuk.

    Grattis på fjärde advent! Eller vad säger man :P

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår inte varför så många människor stressar över julklappar. Jag gör som du.... skriver ner vad jag ska ha och tar det i ett svep. Ska köra och handla imorgon faktiskt =)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!