Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

En sammanfattning av 2010

2010 har varit ett spännande år för oss.I april var vi en vecka i fjällen.Hundar har kommit till familjen & en annan hund har åkt till hundhimlen.........
Mycket har hänt här på gården.Fixat ute i bagarstugan (golv,väggar & tak)Ny hundgård + den fina hundkojan.Sen Renoveringsagan på vårat hus,mycket kvar men vi har kommit en bra bit på vägen.-Känns nästan som en dröm ibland,vill nypa mig i armen.Förvandlingen skulle jag beskriva från koja till slott,jo så är det.
Livet flyter på bra,trivs på jobbet.Det går bra för barnen i skolan.Hugge har sin hockey några gånger i veckan.Snart börjar väl även fotbollsträningarna,men de får nog vänta tills hockeyn är klar.
Ninni har ju hästar i sitt liv.Nu när Madicken kommit in i vårat liv är det hästliv på riktigt.Ser fram emot 2011,renoveringsagan rullar vidare.(gubben spikar trätak i nya köksdelen)Gott nytt år ,alla bloggläsare...............har ni några nyårslöften?

8 kommentarer:

  1. Tack fina du för reklam! :)
    Det är så spännande det här. Mycket julsaker nu, men vi ska till Formex i slutet av januari för att fylla på i butiken inför våren. Det ska bli jättekul!

    Nyårslöften...? Tja, förutom det vanliga med träning :) så tror jag att jag ska satsa på "framförhållning" som årets löfte. Är ganska så bra på att spara saker till sista sekunden, speciellt sånt som är lite jobbigt.... Så framförhållning får det bli för min del!

    SvaraRadera
  2. Nyårslöften?? Öhh...ingen ide kan ändå inte hålla dom :))

    Önskar er alla Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år du med! Vilket år! =)

    kram

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina krya-på-mig-hälsning men nån sån seg historia som din vill jag inte vara med om!! Krya på dig du med!
    Visst är det lite av ett årsbokslut dessa sisa dagar innan vi vänder blad till ett nytt, oskrivet för 2011... Massa bra och spännande som har hänt hos dig och mycket nytt att se fram emot.. även för oss andra här i bloggvärlden ;))
    Gott Nytt År till dig med!
    Kram Allis
    ps. nyårslöften har jag liksom vuxit ifrån... ;)) ds.

    SvaraRadera
  5. Mycket skoh har hänt!:)
    Gött nytt år!
    Inga nyårslöften här, de e bara till för att brytas!

    SvaraRadera
  6. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Julen har varit underbar, kravlös, och det blir likadant till Nyåret.


    Önskar er ett riktigt Gott Nytt År
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  7. Gott Slut!!!
    och ett riktigt stort GOTT NYTT 2011!!!
    det är härligt att ha Dig som bloggvän, alltid så roligt när du tassat in och lämnat några rader, det värmer...
    Många stora NyårsKRAMAR
    Kicki

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!