Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 30 november 2010

Ninni har gjort ljus

Ninni har gjort så fina ljus,röda hjärtan
.......................................................................................................................................................................... Vi har ätit spagetti o köttfärssås,alla utom sonen i huset.Han har varit med en kompis på MAX och käkat.Sen var han en liten sväng på intersport,där han köpte sig en snygg lilarandig mössa.


Ninni har varit och ridit,hon prövade galopp och travade över kavaletti.Men det var kallt ...-15 ute.

Eldragning är nu påbörjad i våran utbyggnad.Nästan hela kontoret är klart + där maskinerna ska vara i köket.Spännande när man ser att det händer grejer.........

Snart börjar äntligen hemma på TV.Vill ha lite kökstips......Ska nog värma lite glögg,ha en mysig kväll alla bloggvänner

7 kommentarer:

  1. Tack =) Jag älskar att fotografera, men det blir väldigt lite av det nu. Ja jag hoppas försäljningen kommer gå bra på marknaden så att jag får mycket plats för nya smycken. Vad mysigt det såg ut därnere utanför eran bastu. Och fronten till akvariet var ju super. Ha det bra/ A-P

    SvaraRadera
  2. Låter som fullt upp :) Hoppas du fick en mysig kväll till Äntligen hemma.

    SvaraRadera
  3. Himla kul att göra egna ljus.
    Tack för tipset med den vita chokladen!

    SvaraRadera
  4. Så roligt att få sånt som barnen lagar:) Det har en egen charm över det tycker jag.
    Hoppas du får en fin dag. Här är vi hemma med feber...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad gulligt med egna ljus! =)

    SvaraRadera
  6. sv: Helt klart!
    Jag tycker det är så fint och personligt med julkort! =)

    SvaraRadera
  7. Vad fint det är med egengjorda ljus :)

    Kram Malin

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!