Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 5 november 2010

hallowen

Bilden är från förra helgen,lite läskiga...Barnen gick ut på byn med några kompisar(bus eller godis)
De fick massor med godis,men var lite besviken att ingen vågar ta bus.
Annars har vi haft en bra vecka.Plocka byggskräp,rensat i förråd.Där hittade jag en massa gamla kort som jag så småningom kommer att lägga ut.Mycket är på huset när vi köpte det,vi rev o bodde bara här på helgerna.Ingen toa,ytterdörren var som en garderobs dörr......
Ninni har varit på ridning och en kompis till henne sov över.Hugge har varit på träningar och sovit hos kompisar.Blir mycke sånt nu när det är höstlov:)
Nu måste jag väcka barnen,vi ska gå till grannen en sväng.
Ha en bra Fredag

4 kommentarer:

  1. oooooh va läskiga!!!

    Här gick aldrig barnen i år, de brukar gå men så var det halloweendisco på fredagen så de fick väl sin del då kanske=)

    heter din dotter Ninni eller? Va gammal är hon? Eller är det ett smeknamn? Fint iaf ju ;-)

    Ja huh det är inte "bara" att va gravid och jag är ju ändå bara i v 23 och redan stor och tung som jag vore 10 veckor längre gången...men bara le och se glad ut och försöka njuta...sista gången nu så jag måste verkligen ta tillvara den här tiden!

    Hoppas du får en bra dag

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha, läskigt! Nej, vem törs ta bus istället, lättare att ge dem lite godis då.:)

    SvaraRadera
  3. Jag provade faktiskt att välja bus i år, men barnen såg helt förvånade ut och visste inte riktigt vad de skulle göra! Hihihi! Så det fick bli godis istället. :)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!