Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 15 november 2010

Helg med mycket aktivetet

Helgen har varit mycket med aktiviteter.2 Hockeymatcher,hockeyträning,goa middagar och farsdags firande.Gubben i huset fick några röda tur kalsonger.En del jakt har det blivit,Vilja har varit jätteduktig.Hon ligger just nu i hallen och vilar sina slitna tassar,är ganska skarpt ute i snön + att det har varit så kallt igår.
Funderar på att måla ytterdörren nästa sommar,mörk, matt ,blyersgrå färg.......eller så byter vi dörr.Vi får se......

7 kommentarer:

  1. Låter som en späckad men trevlig helg. Hoppas du får en fin vecka också!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fullt upp under helgen, kanske skönt me lite vardag nu? :))

    SvaraRadera
  3. Trevligt med roliga aktiviteter!
    Eran dörr är superfin, jag skulle inte byta ut den om jag vare ni. Möjligtvis måla den då, matt blyertsgrå är jättesnyggt.:D

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också den är fin - kanske blyertsgrå skulle göra den ännu finare :-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Fint hus ni har.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Så fint det har blivit! Och så vintrigt det ser ut! :) Nu när jag sitter här och tittar ut genom fönstret är det alldeles grönt! Ja, inte träden då. De har ju tappat alla löv, men vi har mycket gran och tall där vi bor och gräset är grönt! :)

    SvaraRadera
  7. Låter som ni haft fullt upp iallafall =D

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!