Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 11 november 2010

bakat idag

Jag & Ninni for till en kompis i byn,blev en kaffestund.Spanade in hennes nya tapeter i sovrummet och kontoret,Blev så fint........Sen blev det Hockey med Hugge o hans 3 kompisar.En sväng på affären.Hem och samla flocken,vi käkade rostade mackor med löjrom.

Då var det dax att baka denna Currykaka ,men#Gubben åker till Statoil i granbyn,så vi kan fortsätta baket.Känns lite extra spännande eftersom jag själv inte är så förtjust i kryddan Curry.
Men den blev jättegod,alla åt flera bitar.Den ska jag baka igen.Jag rekomenderar er att testa den.Kolla länken i tidigare inlägg.
..

5 kommentarer:

  1. Då litar jag på det =) Ska prova den så fort jag får lite mer ordning här!

    SvaraRadera
  2. Ja det är nog annorlunda med currykaka. Måste checka in=)

    kram

    SvaraRadera
  3. Låter lite konstigt med curry men vem vet :)
    Ha en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för ditt besök på min sida, roligt att du gillar huset & bloggen! Vilken härlig bagarstuga ni har!! Kram & trevlig helg, Tiina

    SvaraRadera
  5. låter som ett spännande recept :) nästa gång det inhandlas curry kanske man borde pröva på sig detta

    Kram Malin

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!