Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 4 oktober 2011

Vi bygger & målar...

Min hibiskus blommar,satte skotten förra sommaren.Nu börjar den bli stor & kraftig...

Min byrå i vardagsrummet.Lyktan fick vi i 40-års present...Skålen är en favorit med pärlemor liknande yta...



Hugge har varit på hockeyläger i helgen.Ser ni snökulan med ett foto på hockeykillen.Idag har jag varit på utvecklingssamtal(Hugges)gick bra ,han är så duktig.Sen for han iväg på hockeyträning,kom hem med en jättefin ny hockeydress=lycklig kille.......hans favvo plagg.





Vi bygger & fixar i stallet.vi har kommit en bra bit på vägen.....Hunnit med en sväng till "Royal" i Boden.En bra butik för häst saker.Jag & Ninni shoppade lite hästgrejer.







3 kommentarer:

  1. Hej. Kika gärna in hos min och var med i mina tävlingar. Du är Varmt Välkommen :)

    SvaraRadera
  2. Ville kika in och tacka för din söta grattis hälsning!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Fina saker har du !
    Fina barn också ;) ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!