Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 14 oktober 2011

Helg...

här är bilder från bagarstugan,visst blev det fint.Nästan som att det är ritat......Gjorde det i kameran.Ganska så kul att testa lite olika saker med kameran.Tar 300-400 bilder varje månad,men det är många som ryker direkt.


Rosbrickan är en favorit & Madicken ljuset...




Vi eldar mycket i gjutjärnsspisen,mysigt när det sprakar.Vi har en del byggskräp att elda upp.Hoppas det är bra väder i helgen,vill fota en del.....Trevlig helg alla






6 kommentarer:

  1. Du är duktig med kameran .
    När jag läser vad jag skrev i mitt inlägg i dag låter det som jag haft samma frisyr i 20 år men det är inte så illa . Men samma frisör har jag haft .
    Ha en fin helg ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Härliga foton som vanligt;) Det där måste jag försöka testa med min kamera, säkerligen så har du en sån där proffs-kamera;)) men man kan ju alltid testa;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får en fin helg med riktigt bra fotoväder! Här har det varit ett par kalla med vackra dagar, hoppas det håller i sig över helgen.
    KRAM Jennica

    SvaraRadera
  4. hej vad roligt att du hittade till mig, du är så välkommen ! Vilket fint hus ni bygger er...kramis semlan(mys och hemtrevnad)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med kameran,antar att man lär sig något varje dag.
    Vackra bilder,känns lite julligt.
    Kram Anni

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!