Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 15 oktober 2011

Bygget just nu...

Så här ser det ut hos oss just nu,utbyggnaden börjar ta form.jag är så nöjd med markiserna...


solen har varit framme idag.Passade på att rida ut på byn.Träffade många som var ute & gick,krattade löv m.m.Madicken ropade bara några gånger till sina kompisar som var kvar i hagen...




Mitt lilla "målningsprojekt" just nu.Väggen till stallet.Visst blir det fint?Kul när man ser resultatet efteråt,men rackarns vad det känns i mina armar.






9 kommentarer:

  1. Ojoj vad fint huset blir, helt otroligt;)

    Vilken vacker häst!!!!

    SV: Coca-cola brukar jag marinera i, sist låg det i 3 dagar o blev så otroligt mört o gott;)
    Men nåt annat gott recept har jag inte, det brukar liksom bli lite grann på en höft;)

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. SV: du ska absolut testa Polkagriste, det är såååå gott o lite uppfriskande;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  3. Men jisses vilket projekt ni har där, kan tänka mig att det blir skitbra:)
    Hoppas solen lyser på er uppe i norr också!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Flott utbygg, og fine hestebilda, takk for hilsen til mæ, ha en fin søndag, hilsen Lisbeth :O)

    SvaraRadera
  5. Man kan inte tro att det är samma hus som när ni köpte det . Nu blir det så stort och fint .
    Mysigt att ge sig iväg så där på hästryggen i naturen .
    Duktig du är som målar och grejar på .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Hoppas solen lyst på dig denna sköna oktober helg, kanske har du målat lite mer rödfärg. Bilden med det omålade och det nymålade är så fin!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Gud vad ni är duktiga och jobbar på med huset! Hoppas allt går bra med hästarna också :)
    Tack för alla kommentarer! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken skillnad på fasaden, jätte fint :)

    SvaraRadera
  9. Så fint huset blir!
    Vilken skillnad mot bilden från förra året. Så mycket ni gjort!
    Och stallväggen blir det också en stor skillnad på.

    Ha det bra däruppe!
    Agneta

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!