Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 3 oktober 2011

Vad händer här då ?

När barnen kom från skolan hade jag gjort ..."pip",hos oss heter det så o kommer alltid att heta så.Finska pinnar får man ju säga,eller hur....



Måleri fabrik just nu.Foder & midjan ska målas grå...





Så ser det ut nu.Utbyggnaden åt andra hållet börjar ta form.Balkong uppe (en stor en ) & inglasning nere.Plåttaket är på plats...

Jobbar just nu på en ny "header" ,men jag får inte riktigt till det......Få se vad som händer,kommer kanske att pillas med några gånger.Vill ju att mina bilder ska fylla hela rubriken,vi får se om jag lyckas.Ha en bra dag...





12 kommentarer:

  1. Så gott!!!
    vilket hus det blir superfint.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Nam , det så godt ut, takk for koselig kommentarer fra deg til meg, ha en fin madag, hilsen Lisbeth :O)

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut !
    Vad fint det kommer bli erat hus med så stor altan och balkong .
    Ser att du har en fin orkidé, jag fick ju en när jag fyllde år för en månad sen men den har bara fem blommor kvar , alla andra har ramlat av .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Oj nu blev jag sugen på en fika... Tack för gullig kommentar på min blogg, hoppas du tittar in igen!
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. hej. headern blev ju jätte fin. Så fint du arrangerat på bordet, ni verkar ha det så mysigt. Och huset sen..wow..vilken förvandling det blir. Stort! Hoppas du får en fin dag.

    SvaraRadera
  6. Heter så hos oss också =)
    Vilken fin header du har, ser inbjudande ut.

    SvaraRadera
  7. Hallå där, vad roligt att få träffa dig inne hos mig;)
    Otroligt härlig blogg du har o vilka bilder;))

    Lägger till dig på min blogglista om det är ok;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tycker headern är jättefin!
    Så spännande med utbyggnaden, den ska bli kul att följa!
    Ja, så heter dessa små godingar :D
    Ha det gott!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  10. Fin header, fina färger.
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Tack för att du tittade inom min blogg och välkommen tillbaka. Jag har tjuvkikat lite på din och Wow! Vilken layout och vilka vackra bilder.

    Här kommer jag definitivt att hälsa på igen.

    Mvh Terese

    SvaraRadera
  12. Hejsan!
    Kul att du tittade in hos mig, blir så glad när nya läsare hittar till mig.
    Har tittat runt i din blogg och tycker om det jag ser, så jag kommer tillbaka:) Lägger även till dig i min läslista!
    Kram♥

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!