Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 7 oktober 2011

Kalka innertaket...

fått fnatt på lamskärmar....finns många fina,roliga & snygga.

Varit till stan & köpt kalkfärg till innertaket i stallet.Eftersom det är gjort så för länge sen,är man tydligen tvungen att använda samma.Men det bästa av allt,det kan ju inte flagna som vanlig färg kan.

Var en sväng på kvantum också + att dagens middag blev pizza,skönt när man var hemma så sent.Min mor & far kom förbi på kaffe.Nu soffläge ,karra & Idol......Trevlig helg alla bloggläsare.



2 kommentarer:

  1. Jag ber så mycket om ursäkt, men jag har "byggt" om min blogg, så jag råkade ta bort vissa saker! *skäms lite*
    Men nu har jag fixat så du och alla andra kan hitta till mig igen.
    Ha det bäst/kram♥

    SvaraRadera
  2. Ja du, lampskärmar...vad gör man med dom till slut, vi har hela garaget fullt med lampro o lampskärmar, så därute behöver man inte sitta i mörker;))
    kramizzzzz o ha en trevlig helg du också;)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!