Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 22 november 2011

vinterhage & rolig korv...

En rolig maträtt till barnen,spagettin går genom korven...kanske ett tips för nån som inte vill äta mat...Den var då rolig att göra,ser ju heltokigt ut.


vackert mönster på fönster.Is är så fint...Ljuset är faktiskt solen,inte nån blixt från min kamera.




Ska skruva isolatorer på några stolpar i hagen.Nu delar vi av,så de får gå i en vinterhage...


Isen har kommit på fjärden...




Igår stod jag ute på en trappstege & putsade fönster,blev så fint.Jag har pyntat litegrann...jag har 2 ljusnät som jag vill göra nåt kul med,vet bara inte vad.Inte över nån buske eller gran.Vi får se...






7 kommentarer:

  1. Vilket "pillergöra" att laga DEN maten:) Men å andra sidan...vad gör man inte för sina barn;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Häftig middag. Haha... Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder som alltid;))

    Din maträtt var en rolig uppfinning;))
    Våra små barnbarn skulle bli superglada om de fick en sån maträtt;))

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  4. Rolig korvrätt du gjort .
    Vackra bilder på hästhagen .
    Det är så fint ute nu men skymmer så fort .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Här äter vi nästan aldrig spagetti, vilken sonen alltid kommenterar :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Fint og servere mat som ungene vil ha :)
    Fine bilder, takk for hilsen hos mæ, ha en fin torsdag, idag e det storm og regn her, ingen fin himmel :O)

    Hilsen Lisbeth :)

    SvaraRadera
  7. Kikar bara in för att önska dig en riktigt härlig helg!
    Kram♥

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!