Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 8 november 2011

Lite ögongodis från bagarstugan...

En bild rån bakugnen,där jag har dessa glaslyktor.Höger längst ner ,kammaren...

Soffan som gubbens farmors pappa gjort.Gardinerna är brodyrlakan...& tofsar förstås.



Ny lampskärm...-Klockan har Ninni fått av mormor...





Vid gjutjärnsspisen finns dessa saker.Ser ni pepparkaksformen längst ner till höger ? (en häst)Den ska vara väldigt gammal...







skåpet med tofs.Kanske jag målar detta skåp framöver....jag har ej bestämt mig ännu.









5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du har där i bagarstugan, klockan är jättesöt:)!
    Hoppas du har en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Du har så mycket fina saker i din bagarstuga .
    Ha det bra ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Men vad fint du har det i bagarstugan o så mycket fina saker;)))

    Vad mysigt med den gamla vågen o den fina klockan;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. Jag gillar verkligen ditt ögongodis =)

    SvaraRadera
  5. En sån häst pepparkaksform har jag sålt en gång, de är sen förra sekelskiftet. Mycket fin ögongodis här! Idag när vi stod här och manglade gamla spetslakan tänkte jag just på hur fina de vore att göra gardiner av. Gillar ju tänket att återanvända. Ha en skön kväll och helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!