Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 21 november 2011

Magisk himmel...

Snabbt fram med kameran,vilken himmel.....ser ut som himlen brinner.Vilka färger...

På bilden är Ninni med sin Poni,han börjar bli en lurvig kille.Det är första vintern han är hos oss,så vi vet inte hur han ser ut i vinterpäls.Han har blivit mörkare också...

I helgen har jag varit på julmarknaden,så nu börjar mina julsaker komma upp.Blir så stressigt om allt ska hända till 1:a advent,så jag stoppar fram lite i sänder.Julgranen brukar stå framme nån vecka före jul,tycker att det är så mysigt.....varför vänta.Sen när julafton har varit vill man ju bort med allt ändå.Hur gör ni med erat pyntande?



7 kommentarer:

  1. Från andra advent brukar jag ställa fram tomtar, cirka fem dagar innan julafton klär vi julgranen. Det är ju sant att efter julafton är man ju döless på allt vad jul heter;)
    Vackra foton på en vacker himmel!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Jag gör som du. Ska vi ha gäster på nyår så brukar jag städa undan julen i mellandagarna.

    Vilka bilder!

    SvaraRadera
  3. Nydelig himmel, og skjønn ponni :)

    Vi tar inn treet lillejulaften og pynter det, men vi pynter mye til 1. advent også inne, og ute tenner vi lys på 2 små tuva ved innkjørselen og lys i et stort træ i hagen, henger opp julegardiner inn til advent, men treet venter vi med inne :) Lisbeth :)

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder på himmlen.
    Jag visste inte att hästar får vinterpäls.
    Jag brukar pynta lite i taget. Har bytt gardiner men dom är inte så juliga.Huvudsaken att man får fram ljusstakar och stjärnor till advent .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt vacker himmel, o sen ska vi ju inte tala om den otroligt fina hästen, sååååå mysig;))

    Adventsstakar, röda dukar kommer fram till helgen, sen kommer resten lite succesivt;))

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  6. WOW vilken himmel :) Kul du fick det på bild

    japp 1 advent åker nissarna upp :)

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga korvar! Och ni har ju snö...
    Här är nästan 10 grader och hur milt som helst!

    Ledig på lördag också och då tänkte jag baka litegranna. Sen är allt på listan avbockat minsann...för ovanlighetens skull =)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!