Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 2 november 2011

Hästskor & ridtur på byn...

Idag har hon fått hästskon på plats,vi red sen ut på byn.Härligt väder och ca: 7 grader varmt.När jag kom tillbaka så red Ninni en sväng.Hon travade fram & tillbaka efter våran väg.Hon stannar direkt "lill"matte vill det.Hon är så lyhörd denna Madicken....

Här händer det saker med våran utbyggnad,det ha varit en massa målande av underspikning.Snart dax för glaspartierna.

Laddar för mer målning imorgon......Och jag ska koka en stor gryta med älg köttsoppa.



7 kommentarer:

  1. Vad spännande med utbyggnaden, men jobbigt också;)
    Visst är det härligt att det är så "varmt" i november? Gäller att ta tillvara på den tiden innan snö och kyla!
    Ha en fin torsdag/kram♥

    SvaraRadera
  2. Hon är så vacker Madicken !
    Det går framåt med altanen . Tur vädret är så varmt ännu när ni bygger och målar . Kul att se när ni har satt dit glaspartierna.
    Ha det bra!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. sv:Tack så mycket.Mår något bättre efter lite drygt 12 timmars sömn.Ingefära och halstabletter är mina bästa vänner just nu.
    mvh/Q

    SvaraRadera
  4. Ni verkar använda mycket älgkött i matlagningen *avis*

    SvaraRadera
  5. Va härligt att hinna ta tillvara på o njuta av solstrålarna! Själv har jag stått inne tills det mörknade. :( Nåväl, har man bara sol i sinnet så... ;) Kram / Camilla

    SvaraRadera
  6. Hästar är så kloka, de allra flesta känner av när de behöver vara extra snälla, det är så skönt att veta! :) hur gick intervallträningen förresten? :)

    SvaraRadera
  7. Vad gottis med köttsoppa, det har jag aldrig gjort med älg, kanske nåt att testa;)

    Vad ni kämpar o målar o fixar, men en vacker dag så......är det färdigt;))
    kramizzzz

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!