Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 12 februari 2011

Vinter

Snökristaller,sol.....känns som våren är nära nu.Lite bilder tagna från gården.Sjöutsikt & fotbollsmålen mitt i all snö.
Igår var jag & Ninni till Boden för att kolla klubbtävlingarna i Bodensridhus.Jättekul att se.Hoppning är ju så kul att titta på.
Idag var det härligt väder,så det blev en ridtur på byn.

Efter man varit ute blir man ju lite frusen,så en brasa sitter ju inte fel.Bara ljudet av en brasa är ju mysfactor.Ikväll blir det Tacos.
Ha en bra kväll alla bloggläsare.
(otroligt,över 10000 besökare på bloggen:)kul...

8 kommentarer:

  1. Här har vi -12 grader o snö í mängder :)
    Önskar dig en mysig helg

    SvaraRadera
  2. Men oj vad ni bor vackert! Verkar så fint. Så härliga bilder, o vilken himmel.Ja det är klart : samma himmel har vi väl.
    Ha en trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!
    Här har både kakelugn och vedspis gått varma hela dagen också. Det är sååå mysigt :-)
    Kul att åka och kolla på tävlingar! Det var länge sedan jag tog mig tid att göra det, än längre sedan jag hoppade själv. Har som mål att hoppa min 6-åring lite clear round till sommaren, men vi får väl se. Har inte hoppat honom uppsuttet än :-)
    Ha en skön kväll,
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fin hon är Madicken.
    Hoppas ni hade det trevligt på tävlingen.
    Vad härligt erat hus ligger så där på kullen.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. åå så mysigt. Har ingen sådanspisel men 2 kakelugnar som måste repareras.Men någon gång så kanske det blir mys här med,under tiden blir det ljus i kakelugnen.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  6. Haha det var nära att jag inte kom nånvart iförrgår! Jobbet blev inställt för det åkte inga bussar eller tåg. Nu har dom plogat vägarna en aning så trafiken har kommit igång iallafall :) Konstigt att inte bussarna kan förbereda sig alls för vintern, jag menar vi bor i Sverige och här brukar det ändå snöa varje år..
    Ni verkar också ha gott med snö där uppe! Hoppas våren kommer snart, som jag längtar redan!! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. fina bilder :)

    Hoppas solen tittar fram i morgon !
    Må så gott...
    Kram

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!