Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 24 oktober 2010

löjrom och glögg

Match resultatet från Hugges match blev en förlust med 2-9.Bara bita ihop och ta nya tag nästa match.
***
Vi har hunnit med en del ute på gården.Städat undan cyklar och ute möbler + en massa annat bråte.Även fått vinterdäck på bilen,så nu är det fritt fram för vintern,känns det som.
***
I helgen har vi njutit av löjromsmackor och varm glögg,gott när man var frusen efter hundpromenaden.
***
Gubben har även klippt sonen,som var ordentligt långhårig,Blev jättebra.Vill ju även att han ska ta sig an lite nya utmaningar och klippa mig.Men det vågar han inte.
Bilden är tagen en solig höstdag med utsikt över fjärden.Vi brukar ha massor med svanar vi strandkanten.

5 kommentarer:

  1. Ni bor så vackert!
    Och vad är det för dolda talanger han har, din man? Han är bra på att klippa alltså? :)

    SvaraRadera
  2. Kollade bara om länkningen funkade via Veckans Blogg och Pippi och det gjorde den. Hihi. Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  3. Gud så vackert! :))
    Ha en fin måndag

    SvaraRadera
  4. Åhh det är många som har börjat dricka glögg. Jag äter ju inte socker så jag får la hålla mig till nästa jul:)

    SvaraRadera
  5. Godmorgon! du ville gärna se bilder från min dotters renovering?
    Men det är bara en vanlig hyreslägenhet, privata ägare o dom har inte viljat gjort nåt förut men hon gick till hyresnämnden :)hon hade innan olika färger på skåpluckor i köket, en del va vita o en del va röda, sjukt!Nu är allt vitt o fräscht :))
    Målat o donat i 2 andra rum oxå men tyvärr så finns inga bilder.

    Haha det här blev ett långt inlägg
    Ha en bra dag

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!