Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 17 oktober 2010

En söndag i oktober

Snö på marken ,men soligt & härligt väder.Men det känns att hösten är här.Vi har även plockat fram vinterskor + täckbyxor.
I torsdags blev altandörren monterad i köket,blev så bra(bilder kommer)Ett helt annat ljusinsläpp.
Nu är det endast en fasadvägg kvar på huset.Det målas plank i garaget + att västkustskivan är snart på plats.
Hugge har åkt på hockeyträning,kommer in genom dörren när som helst.

Just nu eldar jag i gjutjärnsspisen samtidigt som jag fixar lite middagar framöver.Är så skönt att inte behöva tänka på vad vi ska äta...........så det blir:köttfärssås,älgstek & älgskav.
Mat i flera dagar:))Måste koka lite potatis som ska vara klar när hockeykillen kommer,han är nog jättehungrig. -Ha en bra söndag mina bloggvänner

5 kommentarer:

  1. Önskar dig också en skön söndag ! Nilla

    SvaraRadera
  2. Snö?!
    Jaja, du bor ju lite längre norrut, här har det bara varit rejäl nattfrost än så länge ;)) Men höst är det ju ohjälpligt nu...
    Så duktig du är med storkok och allt.
    Kram Allis

    SvaraRadera
  3. Snö vill jag oxå ha snö! :)
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är sjukt länge sedan jag åt älg. Tror inte jag har gjort det sedan jag bodde hemma hos mina föräldrar och det är 20 år sedan...

    Ha det så bra

    SvaraRadera
  5. Usch fy för snö! =P


    Godmorgon!


    sv: Ja det blir verkligen ett minne för livet och helt klart värt det! =) Kram

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!