Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 3 mars 2011

Sportlov & storm

Plusgrader och storm,det blåser ordentligt i knutarna..........Är det inte skitkallt så är det nåt annat.
Igår hade vi besök av vänner från stockholm,trevligt.Vi var en sväng i stallet & visade Madicken.
Barnen var ute i omgångar och lekte i den blöta snön=blöta täckbyxor.......


Hugge provar på att svetsa i garaget,han tyckte det var kul.Få se vad det blir för konstverk.

Nu har mormor & morfar hämtat sonen & dottern för lite bad på Nordpolen i Boden.Ett tropikbad med vattenfall m.m.Kommer nog att vara väldigt trötta barn ikväll.

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Vårt sportlov är över för denna gång.+ 6 GRADER OCH SOL IDAG FAKTISKT ...HÄRLIGT.
    Ha en bra dag .
    Kram Anni

    SvaraRadera
  2. Här skiner solen och fåglarna kvittrar. Men all snö är kvar...till juni, tror jag.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Du har en sak o hämta hos mig om du vill :)

    SvaraRadera
  4. Oj, så blåsigt ni har! Skönt med plusgrader i alla fall!

    Tack för din kommentar. Jag har tittat på din mammas smycken, så fint hon gör. Jag inser att det inte är så lätt. Hittade en billig bok på rean, så nu ska jag läsa.

    Ha det bra och håll i hatten!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Fina bilder, ser härligt ut. Idag har solen visat sig här. Var +4,5 grad i skuggan.. jätte skönt.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Hejsan svejsan!
    Mysigt med bad....
    du får visa konstverket sen när det blir färdigt....
    Här har det varit +5grader, soligt och väldigt blåsigt......
    det droppade från taken redan vid 7-tiden imorse,
    uuuuuunderbart...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Tjingeling ! Ville bara kika in och önska en skön helg. Har nått till dig på min blogg. Nilla

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!