Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 25 mars 2011

Mer blommor på Storholmen

Här kommer lite mer blommor.......vit & lila... lila.....

I veckan har Ninni ridit på sin älsklingsponny.Jag red ut & mötte dom på byn.En trevlig ridtur,som Ninni avlutade med att rida Madicken hem.Så jag fick snällt gå hem,i ett väldigt raskt tempo.......för Madicken tar ju så stora steg...Vi har även tolkat igen med bobben,kul.
Igår vann Lule i förlängning igen mot Skellefteå,nu är det 2-0 i matcher.Hugge var hemma från ishallen 22:30.Nu är det bara ladda om till nästa match på Lördag som spelas i Skellefteå.
Hejja Luleååååå.


11 kommentarer:

  1. Gomorgon

    Så vackra bilder på blommorna.

    Ha en fin fredag
    Glöm inte att det är våffeldagen idag
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Åh så vackra blombilder!

    Och jag blir så sugen på att rida...va längesen nu!

    Hoppas allt är fint med dig

    kramar

    SvaraRadera
  3. Här kommer en sen grattis-hälsning! Vilken fin present, en kamera. Kul med kursen också.
    Vackra blom- och hästbilder! Lila är fint!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Fina bilder nu igen. Jag vill också ha en häst.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Heja Skellefteå ;D ha en bra helg du också! Tack för kommentarerna, håll tummen för min Lana som ska kvala ikväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Kul att det går så bra för er i ishockey. Mitt lag kom inte till slutspel =(

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  7. Härliga orkidéer, det behövs lite färg just nu känns det som.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Här har det också blåst jättemycket.. men vi var ute vid havet och solade ändå :) vi la oss där de var lite lä :)

    Hoppas allt är bra med dig!
    fina blommor!
    kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder, förstår att det är kul med nya kameran. Det är mycket hockey nu , tur jag har sonen som håller mig uppdaterad om det. Det var kul att Luleå vann i går ,säkert spännande match med förlängningen.
    Ha en trevlig fredagkväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Your photo mosaics are so pretty! That horse is so adorable ;-)

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder........
    Du måste lära mig hur man gör, jag fattar inte, har försökt, men jag får inte till det........
    Heja Luleå....
    Kicki

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!