Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 13 mars 2011

Mera sol

Upp ganska så tidigt i morse.Gubben tog vovvarna i skoterpulkan ut på isen.Jag & barnen åkte iväg för att handla.
Efter lunch tittade solen fram,oj vilket vinterlandskap..........blå himmel & massor med snö.
Jag & Ninni for till stallet .Pysslade lite ,mockade skit.......lång ridtur på byn.
Vi testade även att tolka bakom hästen,så kul det var.Måste vi göra mer gånger.
Soltema idag:solvägg,solbrillor & solsidan...

8 kommentarer:

  1. Fina bilder, sol o snö är vackert :)
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  2. Så mycket sol det är här hos dig!
    Tack, det behövs - här är det dimmigt och grått men det kan ju bli en fin måndag för det ;))
    Må gott!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka vackra vinterbilder!! Jag bor oxå i Norrbotten så jag känner igen de vackra vintervyerna. Jättefin blogg! Jag kommer gärna tillbaka! Ha det gott och grattis på födelsedagen (en fågel skvallrade;)

    SvaraRadera
  4. Hörde en fågel som viskade att någon fyllde år =)

    Stort grattis och önskar dig en fin dag i vår ¤

    Penny

    SvaraRadera
  5. GRATTIS !!! på födelsedagen. Var inne på vindsromantik bloggen som du har här på din lista, ser att det är din mamma och att du fyllde år i går.

    Grattiskramar till dig!!

    SvaraRadera
  6. sv: Nej vart är smycket "nyfiken" =)

    Ja det har verkligen varit soltema idag för oss med:

    Bakade solbullar
    Solat på min uteplats som är döpt till Solsida ( ja efter serien)

    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Otroligt vackert, allt maggan gör är vackert, men i det smycket fanns det lite extra kärlek. Jag förstår att du blev glad =)

    Söt du var när du var liten hi hi

    Kramen

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!