Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 10 juni 2010

Lekstugan

Ninni och hennes lekstuga.Den ser ganska så lustig ut..........Nu ska barnen snart till kompisar i byn.Jag och gubben måste fixa lite ärenden.Idag har jag hunnit plantera,måla och varit till skolan för att tömma dotterns skolbänk(den var proppfull med pyssel)Måste sen ta itu med barnens examenskläder,Ninnis blus ska ju strykas.Ska nog försöka få Hugge att gå in sina nya skor.........Jag har försökt,han verkligen hatar "NYA" skor.
Han har ett par röda fotbollskor,som han älskar.Fotbollsmatch igår och han väljer dom röda,för 2 veckor sedan fick han nya puma skor.Men dom gamla är ju bäst.............

6 kommentarer:

  1. Vilken fin lekstuga, väldigt speciell!
    Och här pågår också förberedelser såsom strykning av avslutningsklänning. :)
    Håll tummarna för uppehållsväder, i morgon har de avslutningen utomhus för första gången!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för den gulliga kommentaren:). Jag får säga detsamma. Du har en väldigt charmig blogg! Du verkar gilla "gamla" saker av dina fina bilder att tyda, eller har jag fel?
    Själv tycker jag det är fint och charmigt med gammalt som man kan rusta upp. Du verkar bo väldigt fint med.

    SvaraRadera
  3. Okey:). Alltid roligt att förfina gamla saker tycker jag:). Vi tog något enkelt, det blev mackaroner och köttbullar för våran del. Det blir då ibland då jag är väldigt trött som jag känner att jag kan vara mycket nu den sista tiden av graviditeten. Och min pojkvän jobbar mycket. Det får jag gå in och läsa och testa någon gång.

    SvaraRadera
  4. Sv: Popcornburken var riktigt billig också jag tror att man fick 2 för tio kronor^^

    SvaraRadera
  5. Sv: Det var på Dollar store jag köpte dom^^

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!