Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 4 juni 2010

Fredag kväll

Då tänder jag mina "favvo" olje stickor.Idag har man fått hålla sig inne.Jättedåligt väder och blåsigt.
Vi har fått njuta av en god middag: Älgkött & potatisgratäng ,sen lite godis och ostbågar.
Barnen tittar just nu på talang,gubben transporterar bort våran stenmur (som grannen får ta över) Jag ska gå ut o fixa till lite på bron.
Jag jobbar hela helgen,fast vi ska nog hinna med lite fiske,grilla hamburgare,ridning och barnens fotbollsträningar.
Undrar vart gubben Arvid har tagit vägen (sommarstuge granne)Ingen sommar utan han.Måste ringa o kolla......Trevlig helg/kramar Jejje

4 kommentarer:

  1. ja, det kommer komma en tävling på några av nagellacken, så du får hålla utkik :)

    Vilka fina oljestickor, var kan man köpa sånna?

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Ja, du får testa lyckan då tävlingen finns uppe :)

    Jag har för mig att jag har sett några sånna där oljestickor men jag minns inte var.. men har för mig de var rätt dyra!??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för länken!! Ska genast kika in där.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    ja, jag hittade :) Det fanns flera olika allternativ.. och vad mycket annat snyggt dom hade. Jag hittade massor med saker som jag skulle vilja ha.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!