Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 15 juni 2010

favvo skor och klänning

Mina favvo skor ock klänning som jag använder ganska så ofta.........Sist var på barnens skolavslutning Senaste dagarna har det varit en del fix.Måla,klippagräs m.m + barnens fotboll.Nu när sommarlovet har börjat har barnen varit mycket sina kompisar.Sova över o.sv............Igår bakade jag och Ninni bullar ,blev kanongoda.Hips vips,oväntat besök från Stockholm:)
Invånarna på Storholmen har ökat i antal.Grannarna har fått en flicka.

4 kommentarer:

  1. Hej .. Nu har jag gått igenom alla inlägg tror jag .. Åhh , detta kommer bli riktigt intressant att följa =)
    Vi får höras så kanske vi kan ses till veckan .. Kramar // G

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för dina kommentarer! Det är alltid lika roligt när man hittar nya och bra bloggar att läsa. Gillar verkligen dina röda skor!!

    SvaraRadera
  3. Åhh, älskar skorna! Jag vet inte om de är av märket Calou (spelar mindre roll) men om du inte tittat på deras site så gör det! De har underbara träskor!

    SvaraRadera
  4. Håller med förgående talare...snygga skor!
    Märker att din vardag ser ut som min för tillfället...fotboll och barn som sover över:-)
    Väldigt trevlig blogg du har så hit tänker jsg kika in många gånger man blir alltid lika glad när man hittar bloggar som man gillar för dom är rätt sällsynta eller svåra att hitta...
    Ha en skön dag och hoppas vädret hos dig är lika soligt som här...
    Kramen!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!